Centrum podpory zákazníku
25.11.2015 13:41,
DOCHÁZKA 4
Instalace nové verze programu ADS (JIDELNA)
Postup je shodný pro instalaci Docházky/Jídelny:

účet pod kterým se to provádí musí mít admin práva na aložku ve které ne instalována docházka
případně kvůli upgrade E-portálu také na složku: c:\inetpub\wwwroot\..

1) zajistit aby nikdo nepracoval v docházce/jídelně
v místě kde je ADS.exe vytvořit soubor: maintenance.txt ve kterém je uveden název počítače ze kterého se provádí upgrade
v místě kde je JIDELNA.exe vytvořit soubor: maintenance.txt ve kterém je uveden název počítače ze kterého se provádí upgrade

2) zastavit na serveru službu ADS_service v manageru služeb windows
v případě jídelny zastavit na serveru službu Jidelna_Service.exe v manageru služeb windows
ukončit ADS_service_manager (pokud je spuštěn v taskbaru)
ukončit Jidelna_ServiceManager (pokud je spuštěn v taskbaru)

V menu Systém-Seznam počítačů připojených k databázi je třeba požádat o ukončení všech síťových klientů
V seznamu by měl být vidět pouze náš PC ze kterého pracujeme.
Pokud je tam uveden vícekrát znamená to že je docházka spuštěna ještě pod jiným účtem a je třeba ji také ukončit.

3) provést zálohu databáze pomocí zálovování v docházce

4) Doporučeno: zálohovat celou složku ADS4 (JIDELNA4)

5) Doporučeno: zálohovat složku E-portálu

6) spustit instalační soubor setup_ads_4_xx_xxx_xx.exe (setup_jidelna_4_xx_xxx_xx.exe) a provést instalaci ADS (JIDELNA),
instalaci nasměrujte na stejnou složku ve původním umístění (instalátor by to měl nabídnout automaticky).

!pokud se to v průběhu zastaví na nemožnosti přepsat soubor ADS.EXE tak je někde spuštěná docházka - viz bod 2
!pokud se to v průběhu zastaví na nemožnosti přepsat soubor ADS_service_manager.EXE tak je to někde spuštěný - viz bod 2
!pokud se to v průběhu zastaví na nemožnosti přepsat soubor ADS_service.EXE tak není zastavená služba - viz bod 2

7) spustit ADS4 (JIDELNU) pod uživatelem správce - po dotazu na provedení restrukturalizace dejte ANO.
pokud je instalována Docházka i Jídelna je třeba, aby proběhla restrukturalizace v obou programech.

8) Po restrukturalizaci spustit ADS (JIDELNU) pod běžným uživatelem,
a otestovat běžné operace jestli nevykazuje nějaké chyby

9) instalovat E-PORTÁL - intalace se provádí pouhým překopírovaním souborů a je společná pro Docházku i Jídelnu.
viz. samostatné vlákno Instalace nové verze E-PORTALU
http://helpdesk.estelar.cz/?menuid=viewquestion&record=36

OTESTOVAT funkčnost E-portálu.


10) spustit službu ADS_service v manageru služeb windows
(spustit službu Jidelna_Service.exe v manageru služeb windows)

11) Pokud nedošlo v průběhu k chybám, umožněte přístup do ADS smazáním (přejmenováním) souboru maintenance.txt

12) HOTOVO:)