Centrum podpory zákazníku
30.9.2010 14:48,
DOCHÁZKA 3
Instalace nové verze programu
1. Zálohujte databázi
2. V adresáři s nainstalovaným programem vytvořte textový soubor maintenance.txt. Obsahem souboru je název počítače, ze kterého budete poprvé spouštět novou verzi programu. Vytvořením toho souboru zabráníte spuštění programu z jiného počítače, než je v tomto textovém souboru napsán.
3. Všichni uživatelé musí vypnout program (případně všechny programy, pracující na společné databázi). Seznam připojených uživatelů naleznete v menu systém | seznam aktuálně přihlášených uživatelů.
4. Vypněte na serveru služby související s aplikacemi - ADS_Service (JIDELNA_Service). Vypněte program docházka.
5. z centra podpory zakazníků (helpdesk) ze sekce \"Ke stažení\" stáhněte a uložte na počítač novou verzi programu.
6. Spusttě stažený instalační program a proveďte instalaci nové verze. Instalujte přímo do složky ve které máte stávající verzi programu. Nová verze ji přepíše.
7. Spustťe novou verzi programu.
8. Dotaz na restruktualizaci databáze potvrďte ANO.
9. Spusťte na serveru služby související s aplikacemi - ADS_Service (JIDELNA_Service)
10. Odstraňte soubor maintenance.txt

Body 2 a 10 jsou potřebné pouze v případě, že program používá více uživatelů v síti a vy nejste schopni zaručit, že před dokončením instalace a restrukturalizace databáze, aby se nikdo k databázi nepřipojil.

Body 4 a 9 jsou potřebné v případě, že máte tyto služby na serveru (nebo PC) nainstalovány.