Centrum podpory zákazníku
22.10.2010 9:51,
HOTELOVÝ SYSTÉM
Chyba typu \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Při spuštění nebo během práce s programem se objevují chyby typu \"sql server error\" obsahující popis typu \" invalid request BLR at offset 13\", \" table id 433 is not defined \", apod.

Řešení:
Je poškozená databáze. V chybové hlášce je uvedeno, zda se jedná o databázi AGNISWORK.FDB, nebo AGNISDATA.FDB.

Pokud se jedná o AGNISWORK.FDB:
Ukončete všechny programy Agnis a na serveru vymažte soubor pracovní databáze AGNSIWORK.FDB. Tento soubor je umístěn ve složce /Agnis/Database/. Pokud nejde vymazat, restartujte počítač, aby se ukončily existující spojení na databázi. Potor, nevymažte databázi s daty AGNISDATA.FDB !!!

Pokud se jedná o AGNISDATA.FDB:
Pokud můžete program spustit, zkuste v nabídce Servis provést \"Záloha celé databáze\". Pokud se záloha vytvoří, můžete provést v nabídce Servis \"Osvěžení databáze\", předtím musíte ale všude ukončit všechny spuštěné programy Agnis, nejlépe aby byla jistota, restartovat server, potom spustit Restaurační provoz nebo Recepci a spustit Osvěžení databáze.
Pokud se záloha nevytvoří, můžete vyzkoušet spustit program AgniServis a v něm provést backup databáze v režimu oprav (nabídka Databáze Backup databáze, tlačítko Upřesnit). Pokud se backup povede, můžete provést restore, tím se databáze spraví.